21.3.2011

make yourself home

Pää pyörii entistä enemmän tulevan kodin ympärillä, etenkin tässä vaiheessa kun pitäisi viimeistellä koulujuttuja. Olen pyöritellyt mielessäni erilaisia juttuja, joista toisia olen himoinnut jo pidemmän aikaa ja toisiin taas olen ihastunut vasta äskettäin mutta pitäen koko ajan mielessä että muutan todennäköisimmin pikkuruiseen yksiöön, jolloin massiivisilla jutuilla ei pahemmin koreilla..

Photobucket

Kirjoittelin viimeksi niin Missoni -henkisestä siksak -kuosista kun vanhasta tuolistakin. No tuoli löytyi jo, se ei ehkä ole yhtä lokoisa kun olin mielessäni kuvitellut mutta Artekin satulavyöpunos tuolit on kuulunut lapsuuteeni, joten hihkuin onnesta kun iskä kertoi saaneensa kymmenkunta 615 -tuolia entisöitäväksi ja ainakin näin alkuun muutama niistä on minun! Siksak -kuosia taas saa Hennesin kotiosastolta, saman kuosin ovimattokin on tosi söpö. Kävin viime kesänä hypistelemässä Aleksanterinkadulla H&M Homen tuotteita ja ainakin näppituntumalla ne tuntui ihan hyvälaatuisilta, kuvan tyyliset koritkin olivat paksua ja jämäkkää puuvillaa! 

Marimekon lakanat taitavat mennä suoraan tuparilahjalistalle ja lista mummolle tekstiviestillä. Lumimarja on muutenkin yksi ehdottomista lemppareistani ja kadun vähän vieläkin, että tuhlasin yhdet joululahjarahat ennemmin 18 -vuotisuuden juhlimiseen kun Lumimarja -verhoihin! Koskisen Block -valaisin taas on se pitkäaikainen unelma, jonka toteuttamiseen menee varmaan vielä hetki mutta niinhän ne sanovat, että hyvää kannattaa odottaa!

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails