19.3.2011

identity

Tiedättekö sen tunteen kun on koko elämänsä ajatellut olevansa jotain, mikä ei pidä paikkaansa? Olen vuosikausia kuvitellut, etteivät hatut istu päähäni ollenkaan enkä ole vaivautunut edes sovittelemaan niitä kaupoissa! Vuosi sitten muistan haaveilleeni trilby -hatusta, mutten missään vaiheessa edes kokeillut sellaista päähäni, koska ajattelin, ettei se istu kuitenkaan. Mikä yllätys olikaan kun joululomaillessani iskin Lindexin alehyllystä mustan huopahatun päähäni ja jopa iskä ihmetteli, miten hyvin se sopiikaan tyyliini (ja kyseessä on siis mies, joka ei huomannut mitään uutta kun astelin kotiin kirkkaanpunaisen otsatukan kanssa!).

Photobucket

Muutuin siis kertaheitosta hattuihmiseksi, olen sovitellut innoissani hattuja vaatekaupoissa pyöriessäni, eräs River Islandin rusettihattu kalvaa vieläkin mieltäni ja viimeisempänä ostoksenani kaappasin charity shopista mukaani vihertävän vintage trilbyn. Kesäksi haluaisin olkihatun Topshopin tyyliin ja 20-luvulta inspiraationsa saaneen leveähkö lierisen hatun Asokselta. Lienee turhaa sanoa, että olen hurahtanut hattuihin ihan täydellisesti!

2 kommenttia:

Sja kirjoitti...

Hattuja! mä oon haaveillu hatusta koko kevään, mut en oo löytäny sopivaa! Laita hei kuva! :)

Suhkur kirjoitti...

Mee topshoppiin, edinissä on ainaki hyllyt täynnä kaikkia ihania^^ Pitää laittaa heti kun näyttäydyn ulkomaailmassa taas ihmisen näkösenä enkä vaahtokarkkina comic reliefin kunniaks;D

Related Posts with Thumbnails