19.5.2010

Pulling it off?

Kesän paras neulepaita löytyi tänään, alennuksesta! Käväisin Lindexissä matkalla vanhaan kaupunkiin ja siellä se seisoi, rekin päässä yksinäisen näköisenä ja se on täydellinen! Harvaneuloksinen ja sopivan löysä, riittävän lämmin viilenevään iltaan mutta kävi hyvin myös tämän päiväiseen helteeseen.

Photobucket

Samaan syssyyn ostin taas kerran uuden meleeratun mustan trikoomekon samasta puljusta, montakohan kaapista jo löytyy..? Onneksi sentään aina erilaisilla yksityiskohdilla ja vähän erilaisella mallilla ja no, miksipä hyväksi havaittua vaihtamaan!

Photobucket

Nyt kuitenkin takaisin töiden pariin, päivällä heitetty "muutaman" tunnin vanha kaupunkikierros ja sandaaleiden tämän kesän ensi kävely ei ollut paras mahdollinen...

3 kommenttia:

Sja kirjoitti...

Saisko kysyä, et millasta duunia teette siellä? Toi eka neule oli ihana, just rento kesämeininkiin!

brita kirjoitti...

sandaalit näyttää kyllä superkivoilta! mistä nuo on hankittu? mulla on yhdet samantyyliset ja rakastan niitä ja on mukavatki, mutta päädyn aina ballerinoihin ulos lähtiessä, koska oon laiska sitoon niitä paria remmiä, mitkä niistä löytyy :p kuinka laiska voi ihminen olla... :D

Suhkur kirjoitti...

Sja, oon koulutuksessa ja kouluttamassa uutta työntekijää, oon siis duunissa tilitoimistossa:) Ja tuo neule on muuten ihan pööfekt mut onnistun näköjään tarttumaan niistä pienistä rei'istä kiinni joka nurkkaan:D

brita, ne on vissiin OISin kengät. Ja mulla on ihan sama ongelma, laitan ne jalkaan vaan jos tiiän ettei niitä tarvi ottaa pois moneen tuntiin:D

Related Posts with Thumbnails