15.9.2010

Equipment

Alkaneen uni -vuoden ehdottomasti paras ja tarpeellisin ostos on ollut Remingtonin Pearl suoristusrauta. Olen haikaillut uuden raudan perään jo kauan aikaa ja kironnut pikkuhiljaa hajoavaa ammatirautaa muistaakseni sekä täällä, että aiemmin Sokerikuorrutuksessakin. Mutta nyt kun oma tukka on sen verran lyhyt, että kihara puskee läpi jo pienen vesisateen jälkeen, oli vihdoin aika panostaa uuteen rautaan.

Photobucket

Vanha GA.MAn rauta pätee vieläkin mutta ei jostain syystä kestä näin lyhyessä hiuksessa koko päivää, niinpä marssin paikalliseen kemppariin ja ostin pienen nettivertailun jälkeen Remingtonin semiammattilaisraudan vajaalla satasella. Pääsin kyllä kokeilemaan merkkiä jo vähän aiemmin kampaajalla kun vakkarini tuolinaapurilla on käytössään Remin tuplasti kalliimpi versio, tosin vähän hillitympään käyttöön helmipäällysteinen kukkaisversio sopii varmasti parhaiten.

Photobucket

Vajaan viikon käytön jälkeen olen enemmän kun tyytyväinen, suoristaminen sujuu taas vaivatta ja lopputulos kestää koko päivän! Etutötterön kihartaminenkin tuntuu sujuvan helpommin ja ennenkaikkea hellävaraisemmin kun vanhalla raudalla. Helppokäyttöisestä digitaalinäytöstä ja äänimerkeistä söpön ulkomuodon ohella runsaasti plussaa. Eli sille tytölle, joka kyseli aiemmin hyvien rautamerkkien perään, niin Remingtonin vähän kalliimmat mallit voit heittämällä lisätä listalle!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Se tyttö taisin olla mä, tilasin sun vinkistä kesällä sen gaman suoristajan ja oon ollu tosi tyytyväinen! Eli kiitos! Mun piti vaan vaihtaa se pistokejuttu mut poikkis on sähkäri niin ei ei ollu mikään iso juttu :)

Sja kirjoitti...

hei hyvä tietää kokemuksia. Luuletko, että toimii vähän pidempäänkin tukkaan? Mun rakas australiasta vuonna 2006 ostettu rauta hajoaa mun tuurilla ihan kohta. Se kuitenkin on lähes päivittäisessä käytössä ollut jo yli 4 vuotta. Ihmettelen, että se enää edes on hengissä.

Suhkur kirjoitti...

Ano, Kiva kuulla että musta oli apua! Oisin itekki tilannu Gaman mut jostain syystä se nettikauppa mistä olin aiemmin tsekkaillu ei enää myykkään merkkiä:O Ja saaks niitä "vaihtopäitä" johtoihin ihan normirautakaupoista vai onks ne ammattilaiskamaa?:D

Sja, Samaa mietin mäkin, kun vanha rauta on jotain 7 vuotta vanha, laadusta näköjään kannatti maksaa! Mut siis joo, suoristin kämppiksen hiukset viikonloppuna ja tuntu toimivan paremmin kun hyvin pitkäänki tukkaan! Tossa on vielä aika pitkät noi levyt niin ei tarvi jakaa hiuksia superpieniin osioihin.. Käy tsekkaa Boots, koska täällä se oli ainaki tarjouksessa ja jotain parikymppiä halvempi!:)

Related Posts with Thumbnails