4.10.2010

maanantaivalitus

Lauantain ja sunnuntai -aamun hyväntuulisuus vaihtui vähän turhan nopeasti ikävään, kärttyisyyteen ja paskaan fiilikseen, eikä maanantaihin herääminen varsinaisesti auttanut asiaa... Onneksi näitä päiviä on loppujen lopuksi aika harvassa ja vaikka olen menettämässä uskoani maanantaihin, niin eiköhän parin viikon sisään päästä takaisin positiiviselle puolelle.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Päivän ehdottomasti paras juttu on tähän mennessä ollut asu, vuosia sitten Ellokselta tilattu mekko on yksi ehdottomia lempivaatteita koskaan ja valitettavasti se alkaa vähitellen näkyä kankaassa. Joululoman projektiksi ajattelin ottaa mekon purkamisen kaavoiksi ja tekaista uudella saumurilla toisen samanlaisen mekon laadukkaammasta materiaalista ja hitusen pitemmällä helmalla, sekä pikkumustan kokoista aukkoa paikkaamaan kauniisti laskeutuvan himmeäpintaisen silkkimekon. Ihan turhaan lähden metsästämään sitä täydellistä mallia muualta kun se sattuu jo löytymään omasta kaapista!

2 kommenttia:

Em kirjoitti...

Tsemppiä maanantaihin <3 onneksi huomenna on jo tiistai.

Ja pakko nyt vaan todeta, että aika hulvatonta, kun mun yhdessä lemppari mekossani (http://coupleseconds.blogspot.com/2010/05/lemppari-mekko.html) on värin lisäksi samaa myöskin etuosan samanhenkiset laskokset...

Ps. VANNON että oon joka päivä aikonut kirjoittaa sulle feissarissa, ihan muuten vaan, mutta en ole saanut aikaiseksi! Ja kiva kun kävit kommentoimassa mun tontilla, oletkin melkolailla ainoa :D

Suhkur kirjoitti...

Onneks tänään on jo tiistai ja paljon parempi fiilis^^ Noi mekot on muuten molemmat malliltaan tosi "helppoja" mut sit kuitenki noi laskokset on sitä jotain!

Ja hei oon montamonta kertaa miettiny kans että nyt laitan fabossa viestii mut aina se jää kun oon välillä vähä laiska:D Mut lupaan ja vannon että tällä viikolla!!

Related Posts with Thumbnails